Nagrodzeni klienci - baza nazwisk - przyznane prezenty


Oto prezentujemy spis uczestników nominowanych jak zwykle w naszej stałej grze „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych laureatów serdecznie zapraszamy na nasze Zamknięte I Otwarte Wyjazdy Angażujące Gry Komunikacyjne które będą mieć miejsce w Kutnie.

Na upominkowy wyjazd integracyjny zapraszamy tych uczestników z wymienionych obok projektów:
  • Oliwier Michałowski, Architekt wnętrz, Chojnice, panel dyskusyjny z technik relaksacyjnych


  • Szymon Perkowski, Psycholog kliniczny, Września, panel dyskusyjny z kreatywnego podejścia do wyzwań


  • Bibiana Knapek, Doświadczony Wicedyrektor Komórki do spraw Marketingu, Zgierz, panel dyskusyjny z marketingowej koncepcji przedsiębiorstwa


  • Róża Królikowska, Inżynier automatyki i robotyki , Świdnik, szkolenie z pracy w zespołach zróżnicowanych


  • Denis Witkowski, Witrażownik, Niedźwiedź, moduł coachingowy z zaawansowanego wykorzystania Worda


    Poniżsi uczestnicy wylosowali nagrodę miesiąca: Przyjemny Odpoczynek w Barcelonie:

  • Bibiana Golus, Młodszy Sprzedawca , Pielgrzymka, trening z efektywnej obsługi trudnego i wymagającego klienta


  • Kamila Olechowska, Meliorant, Wadowice Górne, warsztat otwarty z radzenia sobie ze stresem

  • Dorian labe, Geograf, Miechów, panel dyskusyjny z planowania kariery


    Specjalny sobotni program „Jazda OFF ROAD po torze” wygrali:

  • Nikodem Królicki, Administrator baz danych, Koprzywnica, moduł coachingowy z komunikacji międzykulturowej


  • Julia Gwiazdowska, Koordynator Działu ds. Zakupów, Kowalewo Pomorskie, szkolenie z kształtowania silnej kultury organizacyjnej


  • Nadia Kuna, Scenarzysta, Dąbrowa Tarnowska, szkolenie z technik relaksacyjnych


  • Józef Białek, Dyrygent, Jemielnica, program e-learning z pracy z programem Power Point


    Wśród poniższych uczestników naszych szkoleń wyolowaliśmy symboliczny upominek: Obrazek 3D i składana mysz optyczna

  • Celina Więcek, Starszy Sprzedaca , Szubin, moduł coachingowy z segmentacji i profilowania pomocy dla klientów


  • Julita Bukowska, Metaloplastyk, Puck, warsztat otwarty z budowania relacji interpersonalnych


  • 03.06.2016. 13:38